Få MERE FORRETNING

med Lyngby Boldklubs MorgenNetværk

Lyngby Boldklubs MorgenNetværk er et aktivt erhvervsnetværk fyldt med passionerede erhvervsdrivende. Vi mødes hver tredje onsdag morgen. Kom og oplev styrken ved netværk – og netværkets netværk.

Næste møde: 2. september kl. 7-9

Medlemmer
Afholdte netværksmøder
Kontakter i vores B2B-app

Det siger YourBusiness

"Netværket er helt unikt i forhold at viljen til at hjælpe hinanden både med forretning og med personlige udfordringer. Møderne er altid inspirerende og giver god energi med dygtig facilitatorer og forretningsudvikling på menuen."

Rene Hansen - indehaver, YourBusiness

Distinto anbefaler også MorgenNetværket

"Vi blev i efteråret 2018 sponsor i Lyngby og fik i samme anledning en plads i Morgennetværket. Det har været en fornøjelse at mærke den positive og engagerende energi, der er i gruppen, hvor der ivrigt deles ud af gode erfaringer og gives nye åbninger til forretningsmuligheder. Morgennetværket får en stor anbefaling herfra."

Christian Madsen - indehaver, Distinto - autentisk vin siden 2002

Vores Netværk

Vores MorgenNetværk handler først og fremmest om relationer og om at møde de mange spændende muligheder, der er for at skabe forretning. Men vi kommer ikke uden om, at vi udbyder netværket i en fodboldklub – og derfor følger der også en tilknytning til Lyngby Boldklub med!

Med i pakken følger adgang til Lyngby Boldklubs hjemmekampe samt en række andre partnerydelser, som gør din virksomhed til en aktiv del af Lyngby Boldklubs partnernetværk.

Du melder dig først ind, når du er sikker på at det er noget for dig! Du har således mulighed for at prøve et netværksmøde gratis inden du beslutter dig. Når du melder dig ind, er du bundet til en aftale på enten et helt eller halvt år. Derefter kan aftalen opsiges til udgangen af en periode

NETVÆRKSPAKKEN

Pris: 12.500 kr.

Sommertilbud: 10.000 kr.

for det første år - prisen er ekskl. moms

OK, JEG VIL VIDE MERE!

Udfyld nedenstående, hvis du vil vide mere eller ønsker at prøve netværket af. Det er naturligvis helt uforpligtende!

Hvad venter du på?

Vores næste netværksmøde er lige på trapperne. Det koster ikke noget at prøve

“You miss 100% of the chances you don’t take”

Dage