Tilmelding til GodMorgen-netværk

Kære alle

I inviteres til Godmorgen-netværk onsdag d. 19. august 2020 kl. 7-9 på Lyngby Stadion, 2800 Kgs. Lyngby
Netværket er kun for medlemmer og deltagelse er gratis. Tilmeld dig her.

Tilmeldingsfrist: 14. august

I Godmorgen-netværket får du mulighed for at skabe nye kontakter til medlemmer af henholdsvis Vidensbyen, Lyngby Boldklub og Handelsforeningen. Godmorgen-netværket bygger på grundtanken om, at din næste kunde eller samarbejdspartner aldrig er mere end et ”godmorgen” væk. Så husk visitkort – vi sørger for morgenbrød og kaffe.

På netværksmødet den 19. august vil du også få mulighed for at møde salgseksperten Jesper M. Christensen fra Redmark, som holder et kort oplæg om “Salgsteknik der flytter grænser og omsætning”. Vi tager et meget praktisk og konkret kig på hvordan du kan arbejde med salg og forståelse for kunden og dennes behov.

Tilmeld dig her

Tak for din tilmelding