Lyngby Boldklub præsenterer

CykelNetværk

Vil du træne og køre med en tidligere Vuelta-etapevinder og har du lyst til at prøve dig af i forhold til 90ernes store cykelstjerner Lars Michaelsen, Bo Hamburger, Søren Lilholt og Jesper Skibby? Og vil du gøre det i rammer, der også udvikler og udvider dit professionelle netværk? Så skal du være med i vores nye CykelNetværk!

Vi tilbyder et CykelNetværk, der rummer alle niveauer, og hvor der er højt til loftet og godt humør, når vi ruller ud på landevejene fra april til september.

Undervejs byder vi på flere gæsteryttere, blandt andet glæder vi os til at præsentere den tredobbelte juniorverdensmester i MTB og cykelcross Simon Andreassen samt Sebastian Fini, der er er mangedobbelt dansk mester i MTB og cykelcross.

Efter hver tur byder vi på forplejning i uformelle rammer, hvor du kan udvikle og pleje netværkets mange muligheder. Velkommen til Lyngby Boldklubs CykelNetværk!

For yderligere information – kontakt Rikke Baden Andersen på rba@lyngby-boldklub.dk eller telefon 2342 7829.

VIL DU HØRE NÆRMERE?

Udfyld nedenstående formular, så kontakter vi dig til en uforpligtende snak

Praktisk info

Træningsturene foregår som udgangs-punkt lørdage i sæsonen. Vi mødes omklædte klokken 9.00 i Lyngby Idrætsby og kører i to grupper: en med høj fart og en med moderat fart. Første træningsdag er lørdag den 13. april og sidste tur køres ultimo september. Netværket holder sommerferie i juli måned.

TILKØBSMULIGHEDER: Medlemmer af CykelNetværket kan undervejs tilvælge og tilkøbe en udlandsrejse, eks. fællestur til Alpe d’Huez eller en tur i træningslejr. Første rejse finder sted i efteråret 2019. Cykelnetværket kan endvidere tilkøbe yderligere af Lyngby Boldklubs sponsoraktiviteter til fordelagtige priser.