[wpauction id=”1″ /]

Støt Brysterne Auktion

Velkommen til Lyngby BK’s Støt Brysterne auktionssite. Det er en såkaldt blind auktion dvs. at buddene er skjulte, så man skal byde det beløb, du ønsker at byde inden auktionens afslutning fredag d. 27. september kl. 10.00

Auktionen slutter om

Dage
Timer
Minutter
Sekunder

Gavekort til Magasin på 1.000 kr. og session hos Personal Shopper

Session hos Magasin Lyngbys personlige shopper i område efter eget valg: Herre, Dame, Beauty eller Lingeri. Sessionen inkluderer et gavekort til Magasin på 1.000 kr.

Støt Brysterne Limited Edition Trøje

Denne unikke Lyngby BK Adidas spillertrøje kan blive din. Der er 3 eksemplarer i Str. M-L. Dvs. de 3 højeste bud vinder.

BOSCH - Boremaskine

Værdi: 1.125 kr. inkl. moms

Byd på denne boremaskine fra Carl Ras - Bosch GSR 12V- LI 2x2,0 Ah med Bitssæt 24 dele i I-BOXX.

Signeret Frederik Gytkjær kamptrøje

Denne unikke matchworn Lyngby BK Adidas spillertrøje kan blive din. i str. S

Signeret Marcel Rømer kamptrøje

Denne unikke matchworn Lyngby BK Adidas spillertrøje kan blive din. i str. L

Signeret Emil Nielsen kamptrøje

Denne unikke matchworn Lyngby BK Adidas spillertrøje kan blive din. i str. M

Gavekort til OK Benzin

Værdi: 250 kr.

Byd på dette gavekort til OK Benzin, gælder både til brændstof og vask.

Rundvisning for op til 8 pers. på Lyngby Stadion med Lyngby Legenden Jakob Jermiin

Få en eksklusiv rundvisning på Lyngby Stadion med Lyngby Legenden Jakob Jermiin, hør gode historier om Lyngby og se de steder der normalt er lukket for offentligheden.

Overræk champagne og få taget billede med MoM

Få æren af at overrække titlen og en champagne til kampens bedste Lyngby spiller på fredag mod Hobro IK.

2 VIP-billetter til LBK vs Hobro IK

Byd på denne luksusoplevelse til fredagens kamp mod Hobro. VIP-billetter indeholder mad og drikke før og under kampen.

Gaveæske med Italienske delikatesser

Værdi: 600 kr.

Byd på denne gaveæske med lækre Italienske delikatesser der bl.a. indeholder pasta, kaffe, balsamico, Nutella og olivenolie
Doneret af GTMaccelerator.

Signeret U19-LIGA-kamptrøje

Byd på denne unikke signerede U19-LIGA-kamptrøje med autografer fra alle vores talentfulde spillere fra U19 holdet.

Frederik Schram's Signerede målmandshandsker

Byd på disse matchworn målmandshandsker fra vores målmand Frederik Schram.

Rezan Corlu's Signerede støvler

Byd på disse matchworn fodboldstøvler fra vores driblestærke spiller Rezan Corlu.

Patrick Da Silva's støvler med autograf

Byd på Patrick Da Silva's kampbårne fodboldstøvler med autograf. OBS: 2 af knopperne er knækkede.

2 x Sæsonkort Leveret af Gustav Marcussen

Byd på 2 sæsonkort der eksklusivt vil blive leveret til dig af Lyngby BK's Gustav Marcussen.

Lyngby BK Støtter Brysterne

I samarbejde med Støt Brysterne, samler Lyngby Boldklub ind til Kræftens Bekæmpelse’s arbejde med forskning, patientstøtte og informering af brystkræft.

Støt Brysterne med 150 kr.

Send en sms med: SB v62r5 til 1277

Eller tryk på knappen nedenfor hvis du vil støtte på anden vis.

Lyngby Boldklub 2019 © All Rights Reserved.

Auktionen er slut

Du kan dog stadig nå at donere penge til Støt Brysterne ved at trykke på knappen