TIlmelding til

Digital netværksfestival

Lyngby Boldklub inviterer jer til at deltage i verdenspremieren på digital netværksfestival.

TidOplægsholderIndhold
10.00Anne Skare NielsenHvad er det for en hverdag, vi ser ind i efter Corona? – Hvis der er et “efter corona.”
11.00Kasper Bjergbæk
SMUK Event
Hvordan planlægger man Danmarks Smukkeste Festival med de udfordringer, et coronaramt verdenskort giver?
12.00Michael Linden-Vørnle
DTU SPACE
Vigtigheden af rumteknologi i Danmark
13.00Laura Vilsbæk OlesenHvorfor giver det værdi at have en bestyrelse – og en mangfoldig bestyrelse?
14.00Janett F. LaumandClubhouse er et nyt sociale medie – kun med lyd. Men hvad er det? Og hvem er det for?
15.00Jesper M. Christensen
REDMARK
Hvordan skaber du ægte salgskultur blandt samtlige virksomhedens medarbejdere, så alle bidrager til kundetilgangen og skaber mersalg.

Hvert oplæg varer ca. 20 minutter, og der er derefter 10 minutter til at stille spørgsmål

TIlmelding

Hvilke(n) foredragsholder(e) vil du høre?

Tak for din tilmelding

Følg lyngby bk på: